قصه3جمعتهم الاقدار فجامعه حلوان

الخميس، 31 يوليو 2008

القصه دي قصه 3طلاب رمتهم الدنيا ورماهم التنسيق علي جامعه اسمها حلوان الاول محمود واد غلبان جدا ومتدين ونفسه يصلح ويعمل حاجه خير فدنيتو ومصطفي مفيش فدماغه غير السياسه ينام سياسه يصحي سياسه بس واد لذيذ وروش وعمنا الاخير كريم ده بقا تخصص بنات وبس لا يوجد مكان لحاجه تاني الا اصحاب يعرفوه عالبنات وبكره اول يوم فالجامعه وكله واحد قبل اما ينام ساب دماغه تلف وتسرح ويتخيل بكره هيبقي ازاي محمود تخيل انه اهدي واحد صايع وخرجه من الضلمه اللي هو فيها ومصطفي تخيل نفسه الطلبه شايلينه علي كتفهم وقاعد يهتف وهما وراه وعاش دور سعد سعد يحيا سعد اما كريم فحلم انه في السنتر او السي اتش اللي سمع عنهم قبل اما يدخل الجامعه وحوليه اشد بنات فالجامعه وعاش دور الشاب الروش اللي مقطع السمكه وديلها ومفيش حاجه تقف قصاده وكل واحد فيهم قعد يحلم ببكره بس ياتري بكره هيكون ايه وازاي ده اللي هنشوفه المره الجايه_________________

1 التعليقات:

sniper يقول...

جامده كمل يا بوب