انا مخنوق من الجامعه الفقر دى اللي مصبرني عليها اصحابي انتوا بقي ايه مصبركم عليها
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)
منتدى طلاب جامعه حلوان http://www.7elwan2day.com
انا مخنوق من الجامعه الفقر دى اللي مصبرني عليها اصحابي انتوا بقي ايه مصبركم عليها
مرسلة بواسطة sniper في 3:06 م 0 التعليقات
2007 Diseño por FCT | A Blogger por Blog and Web